Irodatakarítás

Irodai takarítás

IrodatakarításA PNP Cleaning Service Kft. fő profilja az irodatakarítás, amely magában foglalja kisvállalatok és irodaházak helyiségeinek teljes körű tisztán tartását.

 

Cégünk legfontosabb szempontja a fent említett szolgáltatásnál, a megfelelő tervezés, a hatékonyság és az a minőség, amely évek óta jellemez minket. Költséghatékonyság a megrendelő kívánságai alapján, észrevétlen takarítás biztosítása, a folyamatos tisztaság érdekében.

Az alábbiakban néhány rövid leírást talál a különböző megoldási lehetőségekre, de természetesen ezek általános példák - a takarítás terén nyújtott szolgáltatást mindig az adott feladathoz igazítjuk.

Különböző megrendelői igények szerint:

Takarítás hetente 2-3 alkalommal

A heti 2-3 alkalmas irodatakarítás a kisebb területű irodáknál ajánlott, ahol az irodai személyzet kis létszámú (6-8 fő), a vendégszám pedig limitált.
Előnye, hogy költségkímélő.
Hátránya, hogy ha a Megrendelő nem megfelelően jelöli ki a takarítás napjait, méltánytalannak érezheti a nyújtott szolgáltatást.

Takarítás hetente 5 alkalommal

A minden munkanapon történő irodatakarítás a nagy területű vagy nagy forgalmú irodáknál ajánlott.
Előnye, hogy a dolgozók minden nap tiszta munkahelyen kezdenek, továbbá viszonylag kedvező az ára (Ft/m2).
Hátránya, hogy csupán az általános takarítás megoldott.

Átalánydíjas takarítás

Magában foglalja a napi általános takarítást, valamint komplett nagytakarításokat. Olyan irodákba javasolt, ahol magas az igény a tisztaságra és/vagy nagy az átmenő forgalom. Előnye, hogy nem kell külön egyeztetni és engedélyeztetni a nagytakarításokat. Hátránya, hogy nem lehet eltérni az alkalmak számától a költségcsökkentés végett.
 

Pipere takarítás

A legapróbb részletekre is kiterjedő takarítási forma, díja független a m2-től. Jellegét tekintve lehet rendszeres vagy alkalmi. Olyan, reprezentatív jellegű helyekre ajánlott, ahol a tisztaság a siker nélkülözhetetlen eleme.
Előnye, hogy aprólékos tisztítást nyújt, és valamennyi esetlegesen felmerülő panasz jogos.
Hátránya, hogy viszonylag költséges.

Nagytakarítás

Az irodatakarítás ezen formája alkalmi jellegű, minden helyiséget és minden feladatot magában foglal, díja m2-től független. Olyan irodákba javasolt, ahol a nagytakarítás nem része a szerződésnek vagy csak egyszeri megbízásról van szó.
Előnye, hogy átfogó, a napi takarítás feladatain túlmenő helyekre is kiterjed.
Hátránya, hogy alkalmi jellegéből adódóan drágább.

Munkafolyamatok - mit foglal magában az általános takarítás, és mit a nagytakarítás?

Az alábbiakban az irodatakarítás során végzett feladatokat ismertetjük részletesebben.

Napi takarítás

  • - Szemetesek és papírkosarak kiürítése, szemetes zsákok cseréje, a szemét elszállítása a gyűjtőhelyre
  • - Íróasztalok és polcok vízszintes és szabadon hagyott felületeinek letörlése, portalanítása
  • - Asztali lámpák, telefonok, számítógépek, nyomtatók portalanítása.
  • - Hamutartók ürítése és kimosása szükség szerint.
  • - Belső ablakpárkányok portalanítása, ajtók ujjlenyomatmentesíése.
  • - Mosogatás (szennyes edények, evőeszközök, poharak, stb. elmosása)
  • - Konyhabútorok és konyhai készülékek (hűtő, mikrosütő) külső lemosása
  • - Csapok és lefolyók foltmentes tisztítása
  • - Mosdó és WC kagyló lemosása és fertőtlenítése
  • - Kéztörlő papír, WC papír, szappan  és egyéb termékek kihelyezése
  • - Tükrök lemosása és szárazra törlése
  • - Porszívózás, nehéz bútorzat mozgatása nélkül
  • - Padozat felmosása
  • - Erkélyek tisztítása...

Nagytakarítás

A napi irodatakarítás mellett az alábbi feladatokat végezzük el a nagytakarítás keretében:

  • - Ablaküvegek és ablakkeretek lemosása
  • - Ajtók lemosása
  • - Radiátorok, csövek lemosása
  • - Pókhálók eltüntetése, lambériázott falak portalanítása
  • - Irodai eszközök portalanítása
  • - A napi takarítás során el nem érhető felületek (pl. szekrénytetők) tisztítása
  • - Bútorok külső lemosása, vitrinüvegek tisztítása
  • - Csempefelületek lemosása és fertőtlenítése teljes magasságig
  • - Mosdó és WC kagyló, egyéb kerámiafelületek vízkőmentesítése
  • - Festmények, képek, fali dekorációk portalanítása
  • - Kárpitos bútorok kiporszívózása
  • - Samponos szőnyegtisztítás
  • - Parketta ápolása
  • - Keménypadló fertőtlenítő felmosása...

Az irodatakarítás és a biztonság

Minden vállalat számára alapvető fontosságú adatainak és eszközeinek biztonsága, így a takarítási szolgáltatások esetében is a megbízhatóság az egyik legfontosabb tényező, hiszen nem mindegy milyenek a takarítók, akiket a Megbízó az irodájába enged.

Cégünk tudatosan válogatja ki alkalmazottait, mind a szakmai, mind az emberi vonatkozások figyelembe vételével, ezzel biztosítva Megrendelőink számára a maximális biztonságot és minőséget. Természetesen cégünk a szerződésben felelősséget vállal ezek betartására.

A takarítók - munkatársaink kiválasztása

A cégünkhöz munkatársnak jelentkezőktől személyes interjút várunk el, ahol megállapítjuk a szakmai rátermettségét, szakmai tapasztalatát és referenciáit.  Ezek  és a tiszta erkölcsi bizonyítvány meglétével kerülhet előzetes nyilvántartásunkba a potenciális munkavállaló.
A kiválasztás során a jelöltek szakmai alkalmasságát próbamunkák révén vizsgáljuk. Ezt követően munkavállalóink - egy alapos oktatást követően - hosszabb betanításon vesznek részt.

Csakis a fentiek maradéktalan teljesítése után kerülhet sor az önálló munkavégzésre.

Kommunikáció

Bizonyára Ön is találkozott már olyan szolgáltatóval /üzleti partnerrel, aki a cél érdekében konkrét ígéreteket tett, azonban később azokat nem teljesítette. Mi minden esetben a Megrendelő igényeinek minél pontosabb megismerésére törekszünk, hogy azokhoz idomulva a lehető legjobb megoldást kínálhassuk. Amennyiben az igényfelmérés során kiderül, hogy a megbízást nem, vagy csak részben tudunk megoldani, azt azonnal a Megbízó tudomására hozzuk, illetve javaslatot teszünk a probléma áthidalására.

Sokszor hallani, hogy sürgős esetben nem lehet vagy csak nehezen lehet utolérni egy partnercég kapcsolattartóját, és ebből a Megbízónak bizonyos esetekben kára, de legalábbis bosszúsága származik.
Mi erre a kényes kérdésre fokozottan ügyelünk; valamennyi munkatársunk rendelkezik mobiltelefonnal, így sürgős feladat esetén (pl. váratlan karbantartás) Ön azonnal fel tudja venni a kapcsolatot velünk.

Az ajánlatkérés menete

Amennyiben irodatakarítási szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését és ajánlatot kér tőlünk, az alábbiak szerint tudunk testre szabott ajánlatot adni:

  • - Konzultáció (cége működésének megismerése, az Ön által megfogalmazott igények és az azokhoz társítható megoldások megbeszélése, az esetleges problémák feltárása)
  • - Helyszín felmérése
  • - Tanácsadás
  • - Már meglévő ajánlataikról független, objektív szakértői vélemény készítése
  • - A leghatékonyabb - mind anyagi, mind funkcionális szempontokból - megoldás bemutatása
  • - Szükséges eszközök beszerzése, biztosítása
  • - Gyakorlati kivitelezés

Géppark

Cégünk biztosítja a profi irodatakarítás elvégzéshez szükséges gépparkot, de előfordul, hogy a Megrendelő saját felszerelést szeretne, amellyel ő rendelkezik. Ilyen esetben készséggel segítünk az adott feladathoz legjobb megoldást megtalálni (ami nem feltétlenül a legdrágábbat jelenti!).