Bemutatkozás

Rólunk

A P.N.P. Cleaning Service Szolgáltató Kft. alapítói egyéni vállalkozóként kezdték a szakmát. Külföldi tapasztalatok, technikák és modern eszközök meghonosításával kimagasló színvonalú szolgáltatást igényelhettek és igényelhetnek a megrendelők.

1994-től Betéti Társaságként működtünk, majd 2001. június 26.-tól Kft.-vé alakult az egyre bővülő csapatunk.

2016.04.01.-től konzociumi szerződés keretében tapasztalatra tettünk szert őrzés-védelem területén is, mely azért jött létre, hogy még magasabb színvonalon több szolgáltatással lehessünk a cégek és magánszemélyek szolgálatára.

2017.11.17.-től megújúlt erővel és mégnagyobb tapasztalattal folytatjuk munkánkat újra csak a takarítás területén, melyhez kapcsolt szolgáltatásainkat kiváló partnercégekkel együtt kimagaslóan tudjuk elvégezni.

Oszágos szinten tudjuk vállalni irodák, közintézmények, gyárak és üzemek takarítását!

A cégadataok:

  • Cégnév: P.N.P. Cleaning Service Kft.
  • Székhely: 1073 Budapest, Barcsay utca 11. FSZ. 3. (levelezési cím)
  • Telephely: 1181 Budapest, Darányi Ignác utca 12.
  • Adószám: 12659711-2-42
  • Cégjegyzékszám: 01 09 697158
  • ISO tanúsítvány regisztrációs száma: SC-5601-180829VE

Közvetlen kapcsolattartók:

Pap Zoltánné  - Üzletági vezető - Tel.: 0630 241-6687 / Email: paprita (at) pnptakaritas.hu
Deák Ferenc - Beszerzési vezető (anyag- és gépgazdálkodás, anyagbeszerzés)
Pap Ádám - Értékesítési vezető - Tel.: 0670/ 414-64-99 / Email: papadam (at) pnptakaritas.hu

Kocsis Attila - Adatvédelmi felelős - Tel.: 0670/323-01-14

10 + 1 érv mellettünk!

  1. Több mint 25 éve a takarítási piacon dolgozunk!
  2. 100% garanciát vállalunk munkáinkra
  3. 24 órában állunk megrendelőink szolgálatára
  4. Felelősségbiztosítással rendelkezünk
  5. A legmodernebb gépek és környezetbarát tisztítószerek segítéségével takarítunk.
  6. A legköltséghatékonyabb javaslatot dolgozzuk ki, megrendelőink kívánságai alapján
  7. Folyamatos szerződés esetén, mennyiségi kedvezményeket vehet igénybe.
  8. Általunk biztosítható az épület állagának megőrzése és csökkenthető a felújítások gyakorisága.
  9. A bér- és járulék kifizetések helyett költségként elszámolható a szolgáltatásunk.
  10. A  minőségi takarítás, hatással van az ott dolgozókra, az oda betérőkre, nem csak közérzetükre és a cégről alkotott véleményükre, de egészségükre is.

10+1. A munka elvállalása előtt a feladatot a helyszínen ingyenesen szemrevételezzük, ezt követően tudjuk meghatározni a pontos árakat.