Irodai takarítás
A P.N.P. Cleaning Service Kft. fő profilja az irodatakarítás, amely magában foglalja kis és nagyvállalatok, valamint az irodaházak helyiségeinek teljes körű tisztán tartását.
Cégünk legfontosabb szempontja, a fent említett szolgáltatásnál, a megfelelő tervezés, hatékonyság és az a minőség, amely évek óta jellemez minket. Költséghatékonyság a megrendelő kívánságai alapján, észrevétlen takarítás biztosítása a folyamatos tisztaság érdekében.

Az alábbiakban néhány rövid leírást talál a különböző megoldási lehetőségekre, de természetesen ezek általános példák – a takarítás terén nyújtott szolgáltatást mindig az adott feladathoz igazítjuk.
Takarítás hetente 2-3 alkalommal
A heti 2-3 alkalmas irodatakarítás a kisebb igénybevételű irodáknál ajánlott, ahol az irodai személyzet kis létszámú (6-8 fő), a vendégszám pedig limitált.
Előnye, hogy költségkímélő.
Hátránya, hogy ha a Megrendelő nem megfelelően jelöli ki a takarítás napjait, méltánytalannak érezheti a nyújtott szolgáltatást.
Takarítás hetente 5 alkalommal
A minden munkanapon történő irodatakarítás a nagy területű vagy nagy forgalmú irodáknál ajánlott.
Előnye, hogy a dolgozók minden nap tiszta munkahelyen kezdenek, továbbá viszonylag kedvező az ára (Ft/m2).
Hátránya, hogy csak az általános könnyen elérhető helyek tisztítása megoldott. Nem terjed ki a nagytakarítási feladatokra.
Átalánydíjas takarítás
Magában foglalja a napi általános takarítást, valamint komplett nagytakarításokat. Olyan irodákba javasolt, ahol magas az igény a tisztaságra és/vagy nagy az átmenő forgalom. Előnye, hogy nem kell külön egyeztetni és engedélyeztetni a nagytakarításokat. Hátránya, hogy nem lehet eltérni az alkalmak számától a költségcsökkentés végett.
Pipere takarítás
A legapróbb részletekre is kiterjedő napi takarítási forma, díja elsősorban az irodai enteriőr függvénye. Jellegét tekintve csak rendszeres lehet. Olyan, reprezentatív jellegű helyekre ajánlott, ahol a tisztaság a siker nélkülözhetetlen eleme.
Előnye, hogy aprólékos tisztítást nyújt és valamennyi esetlegesen felmerülő panasz nagy valószínűséggel jogos.
Hátránya, hogy viszonylag költséges.
Nagytakarítás
Az irodatakarítás ezen formája alkalmi jellegű, minden helyiséget és minden feladatot magában foglal, díja elsősorban az irodai enteriőr függvénye. Olyan irodákba javasolt, ahol a nagytakarítás nem része a szerződésnek vagy csak egyszeri megbízásról van szó.
Előnye, hogy átfogó, a napi takarítás feladatain túlmenő helyekre is kiterjed.
Hátránya, hogy alkalmi jellegéből adódóan drágább.
Irodai növénygondozás
CSAK a napi, tehát rendszeres iroda takarítás keretein belül, annak kiegészítéseként igénybe vehető szolgáltatás!
A szolgáltatás keretein belül vállaljuk az általunk takarított irodában növények kihelyezését, ápolását, cseréjét, kellékek és kiegészítők biztosítását.
Munkafolyamatok – mit foglal magában az általános takarítás, és mit a nagytakarítás? Az alábbiakban az irodatakarítás során végzett feladatokat ismertetjük részletesebben.
Napi takarítás
Általánosan
- szemetesek ürítése és szemetes zacskók szükség szerinti cseréje
- alapterület porszívózása, felmosása
- pókháló szükség szerint eltávolítása
- hamutálak ürítése, esetleges tisztítása
- irodai eszközök portalanítása (Kivéve IT eszközök)
- hulladékok összegyűjtése, központi gyűjtőbe történő elvitele
- a szabadon hagyott és vízszintes felületek tisztítószeres letörlése 180cm magasságig
- hozzáférhető ablakpárkányok, villanykapcsolók és azok környékének szükség szerinti tisztítása
- ajtók, üvegfalak, ajtókilincsek környékének szükség szerinti letörlése
- bejárati ajtó napi tisztítása, ujjlenyomatok eltávolítása
- szegélyek, ablakpárkányok portalanítása
- ügyfélszolgálati asztalok fertőtlenítő áttörlése
- bőr bútorok ápolása szükség szerint, megrendelő által biztosított tisztítószerrel
Specifikusan
Teakonyha
- mosogatás mosogatógéppel (Mosogatóban hagyott edények elmosása)
- a mosogató és az elektromos berendezések (kávéfőző, mikrohullámú sütő külső-belső, stb.) tisztítása
- az alapterület felmosása
- hűtőszekrény külső felületének letörlése
- csempéről, mosható falfelületről a napi szennyeződés eltávolítása 180 cm magasságig
- hulladékgyűjtők kiürítése, tisztítása, szemetes zacskók cseréje
- havi egyszer a hűtőszekrények belső fertőtlenítő tisztítása
Mellékhelységek
- hulladékgyűjtők kiürítése, tisztítása, szemetes zacskók cseréje
- csapok, zuhanyzók, mosdók, WC csészék külső- belső tisztítása fertőtlenítőszeres lemosása, vízkőtelenítése, húgykőtelenítése
- az alapterület teljes fertőtlenítő felmosása
- csempefelület 180 cm magasságig és kapcsolók szükség szerinti tisztítása
- tükrök tisztítása
- higiéniás adagolók szükség szerinti feltöltése
Nagytakarítás
A napi irodatakarítás mellett az alábbi feladatokat végezzük el a nagytakarítás keretében:
- bútorok szabadon lévő felületeinek tisztítószeres lemosása
- szőnyegpadló és szőnyegek extrakciós tisztítása
- bőrbútorok ápolása
- belső ablak (kerettel együtt) és környékének, illetve üveg felületek külső-belső tisztítása (alpin-technológia nélkül)
- ajtók teljes felületének alapos tisztítószeres lemosása, fa részek ápolása szükség szerint
- lámpák, fűtőtestek, csövek, villanykapcsolók tisztítása (alpin-technológia nélkül)
- az alapterület porszívózása, felmosása kézzel vagy géppel
- hűtőszekrény, mikrohullámú sütő külső- belső fertőtlenítő nedves áttörlése
- konyhai kisgépek tisztítása
- mellékhelységek fertőtlenítő nedves áttörlése (csempefelület, ajtószárnyak teljes magasságig)
- konyha teljes és átfogó tisztítása
- lábazatok, ajtószárnyak tisztítása
- csempefelületek vízkőtelenítése, tisztítása
- pókháló szükség szerint eltávolítása
Az irodatakarítás és a biztonság
Minden vállalat számára alapvető fontosságú adatainak és eszközeinek biztonsága, így a takarítási szolgáltatások esetében is a megbízhatóság az egyik legfontosabb tényező, hiszen nem mindegy milyenek a takarítók, akiket a Megbízó az irodájába enged.
Cégünk tudatosan válogatja ki alkalmazottait mind a szakmai, mind az emberi vonatkozások figyelembe vételével, ezzel biztosítva Megrendelőink számára a maximális biztonságot és minőséget. Természetesen cégünk a szerződésben felelősséget vállal ezek betartására.
A takarítók – munkatársaink kiválasztása
A cégünkhöz munkatársnak jelentkezőktől személyes interjút várunk el, ahol megállapítjuk a szakmai rátermettségét, szakmai tapasztalatát és referenciáit. Ezek és a tiszta erkölcsi bizonyítvány meglétével kerülhet előzetes nyilvántartásunkba a potenciális munkavállaló.
A kiválasztás során a jelöltek szakmai alkalmasságát próbamunkák révén vizsgáljuk. Ezt követően munkavállalóink – egy alapos oktatást követően – hosszabb betanításon vesznek részt.
Csakis a fentiek maradéktalan teljesítése után kerülhet sor az önálló munkavégzésre.
Kommunikáció
Bizonyára Ön is találkozott már olyan szolgáltatóval/üzleti partnerrel, aki a cél érdekében konkrét ígéreteket tett, azonban később azokat nem teljesítette. Mi minden esetben a Megrendelő igényeinek minél pontosabb megismerésére törekszünk, hogy azokhoz idomulva a lehető legjobb megoldást kínálhassuk. Amennyiben az igényfelmérés során kiderül, hogy a megbízást nem vagy csak részben tudjuk megoldani, azt azonnal a Megbízó tudomására hozzuk, illetve javaslatot teszünk a probléma áthidalására.
Sokszor hallani, hogy sürgős esetben nem lehet vagy csak nehezen lehet utolérni egy partnercég kapcsolattartóját és ebből a Megbízónak bizonyos esetekben kára, de legalábbis bosszúsága származik.
Mi erre a kényes kérdésre fokozottan ügyelünk. Valamennyi munkatársunk rendelkezik mobiltelefonnal, így sürgős feladat esetén (pl. váratlan karbantartás) azonnal fel tudjuk venni a kapcsolatot.
Az ajánlatkérés menete
Amennyiben irodatakarítási szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését és ajánlatot kér tőlünk, az alábbiak szerint tudunk testre szabott kalkulációt adni:
- Konzultáció (cége működésének megismerése, az Ön által megfogalmazott igények és az azokhoz társítható megoldások megbeszélése, az esetleges problémák feltárása)
- Helyszín felmérése
- Tanácsadás
- Már meglévő ajánlataikról független, objektív szakértői vélemény készítése
- A leghatékonyabb – mind anyagi, mind funkcionális szempontokból – megoldás bemutatása
- Szükséges eszközök beszerzése, biztosítása
- Gyakorlati kivitelezés
- Ellenőrzés
Géppark és tisztítószerek
Cégünk biztosítja a profi irodatakarítás elvégzéshez szükséges gépparkot, de előfordul, hogy a Megrendelő saját felszerelést szeretne, amellyel ő rendelkezik. Ilyen esetben készséggel segítünk az adott feladathoz a legjobbat kiválasztani.
Tisztítószerek szempontjából általában a legnagyobb gyártók termékeit használjuk, akiknek fontos, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjanak a lehetőségekhez képest.